2017. november 21. kedd, Olivér
30/267-77-77
62/533-777
Rádió 7
ÉLŐ
4°C
8°C
Eső / 4°C
sze / 8°C
cs / 8°C
Rádió 7 hírei
Égető Réka | 2017-11-02 12:00:15

Minimális a várakozás az ügyfélközpontban

Szeptember 1-től megnyílt az új ügyfélközpont Hódmezővásárhelyen, ahol számos ügyet egy helyen lehet intézni. A Rádió 7 csütörtöki Napraforgójában ennek részleteiről beszélgettünk Antal Istvánnal, a Hódmezővásárhelyi Polgármesteri Hivatal Lakosságszolgálati Irodájának vezetőjével, Mihály Tamással, az Alföldvíz ügyfélszolgálati osztályának vezetőjével, valamint a Nemzeti Közművek részéről Réti Endrével, az ügyfélkapcsolati központ vezetőjével.

Minimális a várakozás az ügyfélközpontban

2017 tavaszán merült fel a városvezetésben a gondolat, hogy egy kibővített ügyintézési lehetőséggel rendelkező központot kellene kialakítani a Polgármesteri Hivatalban. Ennek érdekében megindultak a tárgyalások az egyes szolgáltatokkal, különösen az áram- és gázszolgáltatókkal, hiszen azok a Kutasi úton lévő irodájukban fogadták akkor még az ügyfeleket. Nyitottak voltak, így szeptember 1-től már egy megújult intézményben intézheti ügyeit a lakosság.

Minimális a várakozás az ügyfélközpontban

Réti Endre és Antal István

Összesen 15 ablak működik a Polgármesteri Hivatal ügyfélközpontjában, amelyet a Hősök tere felől közelíthetnek meg az emberek. Október 1-től egységesítették az egyes szolgáltatások nyitva tartását is. Hétfőn reggel 8 és este 8 között lehet mindegyik ablakhoz fordulni, míg keddtől csütörtökig reggel 8 és délután 14 óráig van nyitva az ügyfélközpont. Itt megtalálhatóak az Alföldvíz munkatársai, az áram- és gázszolgáltatók, illetve többek között távhőszolgáltatással kapcsolatban, helyi adók kérdésében, városüzemeltetéssel kapcsolatban, népjóléttel kapcsolatban is tehetünk fel kérdéseket.

Minimális a várakozás az ügyfélközpontban

Mihály Tamás

A szolgáltatók képviselői elmondták, hogy egy-egy ügyintézés során érdemes magunkkal vinni a legutóbb kiküldött számlát, arról minden adat lehívható. Időpontot a helyszínen is lehet igényelni az ún. ügyfélhívó totem segítségével. Antal István elmondta, hogy az elmúlt két hónap adatai azt mutatják, hogy minimális a várakozási idő. Szeptemberben átlagosan 8 percet kellett várni egy-egy ügyfélnek, míg októberben ez már leredukálódott 4 percre. Az is kiderült a beszélgetés során, hogy reggel 8 és 10 óra között bonyolítja az ügyfélközpont a legnagyobb forgalmat.

Minimális a várakozás az ügyfélközpontban

Az ügyfélközpont bejárata a Hősök tere felől (itt még az eredeti nyitva tartási idővel - ez azóta egységesült).

Azt tanácsolták a vendégek, hogy ezt a sávot kerüljük el, ha tudjuk, és inkább kora délután intézzük az ügyeinket. Időpontot is lehet foglalni online módon. Ezt az Alföldvíz és a Nemzeti Közművek esetében a saját honlapjukon keresztül tehetjük meg, a többi kérdésben pedig a hodmezovasarhely.hu-n lehet előre időpontot kérnünk.

ÉR.