2017. október 19. csütörtök, Nándor
30/267-77-77
62/533-777
Rádió 7
ÉLŐ
10°C
20°C
Tiszta / 10°C
p / 20°C
szo / 18°C
Tudomány és Technika
Soós Kata | 2017-10-13 10:45:22

Erre vártak az új autót vásárlók

Úgy tűnik, hogy az egyik autógyártó most egy ténylegesen a vásárlóra fókuszáló, abszolút modern autóvásárlási megoldást talált ki.

Amennyiben új autó vásárlására adjuk a fejünket, általában egy igen hosszú és nem feltétlenül kellemes procedúra veszi kezdetét. Ilyenkor több kereskedést is fel szoktunk keresni, sorban állunk a tesztvezetésért, ha pedig rátaláltunk álmaink autójára, akkor kezdődhet az alkudozás. Ennek azonban nem feltétlenül kell így lennie.

Erre vártak az új autót vásárlók

A Hyundai által most bejelentett Shopper Assurance program keretein belül az új autóval szemezgetőknek teljesen új vásárlási élményben lehet részük. A koreai cég okostelefonos alkalmazásában néhány gombnyomással le lehet egyeztetni egy tesztvezetést, és a kiválasztott modell az előre definiált időpontban megérkezik az otthonunkhoz.

Erre vártak az új autót vásárlók

Ha sikerült kiválasztani a nekünk legjobban tetsző autót, akkor az applikáció feldobja nekünk az arra elérhető legjobb árat, ami már minden kedvezményt magában tartalmaz. Ily módon elkerülhető a sokak által kínosnak talált alkudozás. Az ezt követő papírozás, finanszírozási ügyintézés nagy része is elintézhető online, vagyis kis túlzással nekünk egyszerűen csak az új autó kulcsáért kell befáradni a kereskedésbe.

A slusszpoén pedig nem más, mint a 3 napos pénzvisszafizetési garancia. Amennyiben valamiért nem tetszik az új autó, akkor három napon belül minden további nélkül vissza lehet vinni a kereskedésbe, ahol visszafizetik a teljes vételárat. No persze csak akkor, ha a kocsin nincsenek sérülések, és addig nem tettünk meg 500 kilométernél nagyobb távolságot.

Erre vártak az új autót vásárlók

Az új szolgáltatás első körben az Egyesült Államokban érhető el, és egyelőre csak bízni tudunk abban, hogy hamarosan nálunk is be fogják majd vezetni.

Forrás: HVG Tech